tips tahan lama

Lebih lama di atas katil 4 tips tahan lama

Lelaki sering berasa kecewa di dalam bilik tidur apabila padanan cinta yang dijanjikan tidak memenuhi jangkaan. Tekanan prestasi, melancap kronik atau disfungsi erektil adalah faktor yang perlu dipertimbangkan apabila mempertimbangkan tempoh persetubuhan. Nasib baik, terdapat tips tahan lama tertentu yang boleh anda gunakan dengan jayanya untuk ereksi yang tahan lama. Inilah yang perlu anda lakukan untuk bertahan lebih lama di atas katil.

4 Tips tahan lama

(1) Kawal pernafasan anda

tips tahan lama

Kami tahu ia kedengaran seperti nasihat yang sombong, tetapi ramai lelaki terlupa untuk bernafas dengan betul semasa hubungan seks. Hasil yang malang ialah ejakulasi beberapa minit atau bahkan beberapa saat selepas permulaan hubungan seksual.

Berikut adalah beberapa latihan pernafasan yang boleh anda cuba:

Tarik nafas melalui hidung dan keluar melalui mulut. Ia seperti nasihat yang diberikan oleh pengajar kecergasan anda, tetapi ia sangat berguna apabila anda berasa ingin pancut. Pernafasan terkawal akan membantu anda memberikan tindakan seksual irama yang berterusan dan, sudah tentu, untuk memanjangkannya.
Pernafasan diafragma. Latihan yang agak rumit, tetapi hasilnya tidak dapat dipertikaikan. Selalunya digunakan dalam pelajaran nyanyian untuk kawalan vokal, pernafasan diafragma boleh membantu anda bertahan lebih lama di atas katil. Perlu diingat bahawa anda perlu berlatih lebih awal, kerana jenis pernafasan ini sukar untuk dikuasai.
Petua yang baik adalah dengan meletakkan tangan anda pada perut anda dan gunakan kumpulan otot ini untuk bernafas. Anda akan tahu bahawa senaman anda telah berjaya apabila perut anda dan bukan tulang rusuk anda bergerak dengan setiap penyedutan dan hembusan nafas.

(2)Melancap Terkawal

Walaupun nampaknya agak berlawanan dengan intuisi, melancap dalam keadaan terkawal boleh meningkatkan prestasi seksual anda. Kebanyakan pakar seksologi menyatakan bahawa ketahanan dalam jenis perbuatan seksual itu dibentuk oleh berapa banyak dan kekerapan lelaki itu melancap semasa remaja.

Daripada menumpukan perhatian kepada kesudahan perbuatan, rektum, ejakulasi, cuba memanjangkannya seberapa banyak yang anda boleh. Jika anda tahu anda tidak boleh bertahan lebih daripada 5 minit di atas katil, cuba helah berikut. Apabila anda melancap, cuba sedaya mungkin untuk menahan keinginan untuk menyelesaikannya.

Anda boleh menukar irama, menggunakan teknik mula-henti, atau bertukar tangan. Teruskan latihan ini sehingga anda mencapai 10 minit. Apabila badan anda telah menyesuaikan diri, anda boleh cuba untuk meneruskan. Untuk memudahkan anda, lanjutkan perbuatan itu selama 5 minit selepas setiap senaman

(3)Rancang perlawanan seks anda

tips tahan lama

Pesta seks yang paling hangat dan tidak dapat dilupakan ialah pesta yang berlangsung di atas meja. Merancang aktiviti sedemikian boleh menghilangkan beberapa eksotisme spontan, tetapi perkara-perkara tidak perlu kekal seperti itu.

Setiap pasangan tahu suka dan tidak suka mereka di atas katil. Mungkin lelaki itu lebih cepat pancut semasa seks oral berbanding semasa penetrasi atau sebaliknya.

Nasihat kami ialah mengubah susunan perkara yang anda lakukan di atas katil. Jika dia ejakulasi selepas beberapa saat selepas rangsangan oral pada zakar, anda boleh mulakan dengan penembusan dan meninggalkan seks oral di belakang.

(4)Potency pills

tips tahan lama

Dalam sesetengah kes, pasangan anda mungkin memerlukan makanan tambahan khusus (pil potensi) untuk memanjangkan hubungan seksual. Tidak ada rasa malu untuk menggunakan kaedah ini, walaupun dia membantah.

Makanan tambahan ini diambil kira-kira sejam sebelum hubungan seksual, dan hasilnya tidak lama lagi. Jangan lupa maklumkan pada diri anda tentang bahan-bahan yang terkandung dalam suplemen tersebut. Juga, pil ini bertujuan untuk melegakan gejala dalam jangka pendek.

Jika masalah erektil berterusan, kami menasihati anda untuk berunding dengan doktor pakar.

Berikut adalah helah terbaik untuk memberikan pasangan anda malam yang sangat panas. Ingatlah untuk berlatih seberapa banyak yang anda boleh dan, terutama sekali, bercakap dengan pasangan anda tentang apa sahaja yang membimbangkan anda.

Leave a Comment

Your email address will not be published.